Friday, 7 November 2008

WHY I MURDERED EXSCHOOLNERD!!!




































































TEDDY REMEMBERS THE GOOD TIMES!!









64 comments:

Cappuccine Baby said...

ROFLMAO!!!!!!!!!!!!

Just...Toluwa said...

short of words.....ROFLMBAO!

Tigeress said...

:) creative.

bumight said...

I've always known that you're not well! lol!

Anonymous said...

Ahahahahahahahahahahahaha...That is something I would do. You get mouth.

Anonymous said...

And he actually looked mad when you punched his kini.

Naija Idol said...

LMAO. u hve loadsa time.

AustynZOGS said...

kOLO..Kolo..Kolomental..!!! That is the perfect sound track for this Oscar act by Laide.This was thrilling.You are too mushh girl.

talesandtallies said...

this is madddd funny... cant stop laughin!OMG

Tyger said...

you are crazy
and creative
its all good
roflmao

Femi B said...

OH MY GOD.. AWESOME...you should start a whole series of this..extremely creative..bravo bravo...great camera angles that carefully depict and tell the story

Beyond said...

lol.... aw cute.... enjoy every bit of it

ChiefO said...

if they say bloggers are going crazy, it would be ur fault. im still laughing here.

mizchif said...

See what joblessness can do!

Jaja said...

i LOVE THE 2ND TO THE LAST one.. the one you are backing her

Jaja

Sting said...

LOL..... OMG i'm dying. This was the funniest thing ever. You did an awesome job. Lord knows i needed that laugh. You are 3 much!

InCogNaija said...

wow Laide!!! do i even need to say anything else? too much of watching chucky and thats what u get. if the thing kuku stand up for real begin dey chase you nko? no call my name that time cos na u cause am o! lmao!

Abujamaiden said...

This is hilarious!!!!!!

LG said...

OMONAMENTALCRASE'

Osondu Nnamdi Awaraka said...
This comment has been removed by the author.
disgodkidd said...

"insanity meets creativity"...you could not have said it better.

olu said...

Laide you have lost it...Your mind something else, but you deserved it. I feel teddy's indignation.

Bombchell said...

DEN DEN DEN!!!! OMG IM REPORTING U TO THE TEDDY BEAR POLICE FOR several counts of abuse, molestation, maltreatment!!! u will never see another teddy again. lol

Funms said...

damn gurl, ur really hilarious.......... lmao........ this is so genius!!!!!!!!!! highly creative............

LusciousRon said...

I am laughing my head off stupidly and I am at work its also monday!
You girl are something else!
Are you through with the TP?

seye said...

Wow...this is really creative...to think that you spent time doing all this! lol!

Nice one..nice one

Nefertiti said...

Must be something in the air...
First Vera brushes her teeth in the gas station, then you, you drum up a whole chucky *ish, complete with Camera shots too? Y'all need to stay away from this sane chic :=/

*Sticks her nose in the ayerrrrr and walks off into the sunset.

NaijaGirl said...

You are a mess. That was sooo funny, lol.

pink-satin said...

laide u don craze finish!!

ibiluv said...

babes u are too mara........

LMBAO!!!!!!!!!!!!!!!

Yewande Atanda said...

don't know what to say. really!

geisha.song. said...

you're a psychopath, i have concluded.

you changed your template... nice

Anonymous said...

lmaooooooooooo jokerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
-kelechi18

princesa said...

Craze gal!
Loved this plenty!

dhayor said...

Your insanity shows ur creativity real,u must be a cartoon fan big time.

Ms. Catwalq said...

i always gbadun u jare...

Queen of My Castle said...

LMAO!!!!!!!!!!

That was too cute. A teddy that wants to be molested. LOL

Dead @ no one puts Teddy in a corner.

Touche...very creative.

scomiss said...

oh my days....u this child u never cease to amaze me...you students should see this :p

Emeka Amakeze said...

You are really something else! Walahi! http://streamsong.blogspot.com

aloted said...

hehehehe..see wat joblessness can cause o...

u should start a comic book or something...Laide and Teddy.

kai! i no fit shout

Anonymous said...

Did anyone notice Pink Satin came out of retirement?? This post is CRAZY!!xx

miz-cynic said...

oba topee.....i hope i got tht right. i give u my yansh. ani esn uu don kolo......iv just confirmed it.

Buttercup said...

I almost died laughin! No kill me for my mama o!!!

NigerianDramaQueen said...

I cant get enough of you walahi.As always, you had me laughing my head of

Sola Folowosele said...

waoh! it's great to know that teddy too loves and enjoys "big-big something", just the way i do.

Uber Fabulous Nigerian Girl said...

lmao!!!omg...too funny.

'dara said...

this is HILARIOUS!! the people @ work think i've completely lost it now :)

Timmy said...

thats funny

~Sirius~ said...

Sick child, I've told you, lets freeze your brain, if you can't then there's option 2, we will clone you......

Buttercup said...

Aunty update na..

stuck in my throat o said...

This post is definitely creative..
It was interesting to read a semi real life graphic novel.

Tisha said...

crazy imagintion

MissLove said...

THIS IS THE BESTTTTTTTTTTTTTT STORY EVERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR GOSHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH U DESERVE A GRAMMY!

tommeh said...

That was dumb yet creative. Bein' idle is really bad but accepted in ur case..lol

Tears said...

LOL!

Naughty Eyes said...

Am I the only one that saw this? In the "I saw my life flash before my eyes" pix, Teddy was looking up your leg! No wonder his life flashed...

Latifa said...

evil teddy bears r comin 4 u....hehehe

my lil bro can tell lil sumtin about them!

Fehintolu said...

Jeez, this is the shit. You had me wondering where in the world you're from.

THIRTY + said...

As in Laide Olabode!

I am just speechless

Infact I thought I had seen it all, you are just totally off your rockers, for sheezle.

theicequeen said...

lmao! laide u dey try ooooooo! ah, 2 much talent, and u dey blog without break...

huggzies

Lady Koko said...

OMG!!!!!!!!!!!! WOW!!!!!!!!!!! *speechless* U ARE.........wow! *encore*
p.s:xoxo

aeedeeaee said...

ye! mo fe r'erin pa! kai, i dey laff like say na another thing....my colleges come czech wetin dey do me...ha ha aha! dayum! u is one funny gurl! shege!

ManCee said...

madam...you no well o. Not one bit.
ROFLMBAO

ManCee said...

madam...you no well o. Not one bit.
ROFLMBAO